Grunty
DZIERŻAWA GRUNTÓW GMINNYCH
Karta Informacyjna
I NAZWA SPRAWY
DZIERŻAWA GRUNTÓW GMINNYCH
II WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o wydzierżawienie gruntu gminnego, zawierający dane osobowe wnioskodawcy
oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczyć ma dzierżawa.
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Niezwłocznie, po uzyskaniu wymaganych dokumentów (w zależności od potrzeb zarządzenie, uchwała).
IV TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
V OPŁATA
Nie podlega opłacie skarbowej
VI MIEJSCE I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach, Dział Administracji Dróg i Mostów, ul. Budowlanych 59,
43-100 Tychy, pok. nr 28.
Wniosek należy złożyć w sekretariacie Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Tychach ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, pok. nr 215 lub dostarczyć drogą korespondencyjną.
Rozstrzygnięcie ma formę umowy dzierżawy. Przy podpisaniu i odbiorze umowy obowiązuje osobiste wstawiennictwo dzierżawcy.
VII. UWAGI
W przypadku braku kompletu wymaganych danych wnioskodawca wezwany zostanie
do ich uzupełnienia.
VIII. ZAŁĄCZNIKI:
Mapa z zaznaczonym obszarem dzierżawy.