3 lipca 2024 8:43

DZIERŻAWA GRUNTÓW GMINNYCH

Karta Informacyjna

 

I NAZWA SPRAWY

DZIERŻAWA GRUNTÓW GMINNYCH

 

II WYMAGANE DOKUMENTY:

Wniosek o wydzierżawienie gruntu gminnego, zawierający dane osobowe wnioskodawcy
oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczyć ma dzierżawa.

 

III. TERMIN ODPOWIEDZI:

Niezwłocznie, po uzyskaniu wymaganych dokumentów (w zależności od potrzeb zarządzenie, uchwała).

 

IV TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

 

V OPŁATA

Nie podlega opłacie skarbowej

 

VI MIEJSCE I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach, Dział Administracji Dróg i Mostów, ul. Budowlanych 59,
43-100 Tychy, pok. nr 28.

Wniosek należy złożyć w sekretariacie Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Tychach ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, pok. nr 215 lub dostarczyć drogą korespondencyjną.

Rozstrzygnięcie ma formę umowy dzierżawy. Przy podpisaniu i odbiorze umowy obowiązuje osobiste wstawiennictwo dzierżawcy.

 

VII. UWAGI

W przypadku braku kompletu wymaganych danych wnioskodawca wezwany zostanie
do ich uzupełnienia.

 

VIII. ZAŁĄCZNIKI:

Mapa z zaznaczonym obszarem dzierżawy.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.